Dålig uppdatering

Sorry för den dåliga uppdateringen, men det är mycket som händer nu för tiden..
Dressyrträningen gick super ! Red dubbelpass, först ut var det Lesino, hans första riktiga träning efter länge! Han var mjuk och jätte positiv till arbete. Han blev riktigt lösgjord i slutet av passet, jätte fin känsla ! I vänster varv ville han plötsligt galoppera hela tiden, så jag fick böja honom till höger ist. Red lite övergångar, skänkelvikningar och öppnor.
Ior var också väldigt fiin! Mjuk och fin, red skänkelvikningar och öppnor med honom med, de funkade bra. Galoppen övergångar, övergångar och lite mer övergångar:) Det går åt det rätta hållet iaf..
Idag fick Lesi hoppa lite ! Han tyckte det var jätte kul:)) Vi hoppade lite studs. Han hoppade väldigt bra, han använder mycket sin rygg. Jag kommer ihåg när jag just hade fått honom, hur svårt det var för mig att sitta kvar efter språnget eftersom jag var inte van vid så mkt ryggverksamhet ..! hehe
I morrn är jag leediiigg, så underbart!!!
Det kommer att bli storstädning i stallet/active stable för att någon från H****** kommer för att intervjua oss ! Det blir spännande :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0