Dagens ridpass

Dagens ridpass bestod av kondition träning. Jag och mamma skrittade till travbanan, tar nog 20 minuter att skritta dit, bra uppvärmning. Sedan red vi hela slingan, kan inte säga exakt hur lång den är, men några km. Många backar, det är så fint runtomkring. Hästarna blir alltid taggade till tusen när vi är där, speciellt vid sista backen där vi brukar låta de galoppera ordentligt.
Lesino var jätte glad att få strecka ut sig ordentligt! Han är för gullig:)
Ior var också glad, men rätt så fokuserad på allt omkring honom..det kanske kunde hoppa ut ett monster från skogen !? hehe
Det var härligt :D
Nu ska jag gå och lägga mig, i morrn kl 07:45 ska jag vara i stallet för en hel helg stalltjänst. Blöööö säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0